Warning: Creating default object from empty value in /home2/ziaranme/public_html/wp-content/plugins/wp-mail-logging/lib/vendor/redux-framework/inc/class.redux_filesystem.php on line 29
02832933565 - 09921609115
info@ziaranmeat.ir

مجتمع گوشت زیاران به زودی به چرخه تولید برمیگردد

شما اینجا هستید: صفحه اصلی آخرین اخبار مجتمع گوشت زیاران به زودی به چرخه تولید برمیگردد
۱۵ مهر
۱۳۹۶

مجتمع گوشت زیاران به زودی به چرخه تولید برمیگردد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قزوین گفت: با حمایت های بانکی مراحل آزمایشی فعالیت در مجتمع گوشت زیاران کلید خورده و این مجموعه بزرگ کشاورزی به زودی به چرخه تولید باز می گردد.

منوچهر حبیبی روز پنجشنبه دهم فروردین ماه ۱۳۹۶ در جریان بازدید از شرکت مهرگستران سیمرغ زیاران شهرستان آبیک، افزود: با پیگیری ها و حمایت های ملی و استانی فعالیت رسمی مجتمع شرکت مهرگستران سیمرغ زیاران بعنوان یک برند ملی در سال جاری دوباره آغاز می شود.
وی ادامه داد: این مجتمع تولیدی به دلیل مشکلات اقتصادی در سال های گذشته از چرخه تولید خارج شده بود ولی با پیگیری های دولت تدبیر و امید شاهد فعالیت آزمایشی این مجموعه و احیا شدن آن هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با راه اندازی دوباره این مجتمع ضمن اشتغالزایی مستقیم برای ۵۰۰ نفر، تولید گوشت قرمز در کشور افزایش پیدا می کند.
وی، راه اندازی شرکت مهرگستران سیمرغ زیاران را یکی از اولویت دارترین طرح های کشاورزی در استان قزوین عنوان کرد و گفت: این واحد بزرگ کشاورزی با حمایت های ویژه بانک مرکزی، صندوق توسعه ملی و بانک کشاورزی در حال راه اندازی دوباره است.
شرکت مهرگستران سیمرغ زیاران واقع در شهرستان آبیک دارای ۲۴۲ هکتار مساحت است و از امکاناتی چون واحد پرواربندی، تهیه خوراک دام، کشتارگاه، سردخانه و واحد بسته بندی گوشت قرمز برخوردار می باشد.
این مجتمع می تواند روزانه یک هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و ۳۵۰ دام سنگین را کشتار و گوشت مورد نیاز بازار را تامین کند.
در این مجتمع پیش بینی پرورش ۱۰۰ هزار دام سبک و سنگین صورت گرفته و می تواند یک هزار تن گوشت را در سردخانه های مجهز خود ذخیره کند.

بدون دیدگاه

امکان قرار دادن دیدگاه وجود ندارد.

کانال تلگرام شرکت